Mennyi mindent nevezhetünk művészetnek

A napokban azon tanakodtam, hogy igazából annyi mindent nevezhetünk művészetnek… Művészetnek nevezhetjük a csodálatos festményeket, a zenét, a táncot, de bármi mást is, amit igazán szenvedéllyel és szeretettel, magas fokon művelnek és kifejez valamit. Kiváló példa erre egy kedves ismerősöm, aki világ életében vállalkozószellemű volt, mindig ezer dolgot csinált egyszerre, és mindegyikben sikeres volt. Mindig felnéztem rá, hogy ilyen sokoldalú, és hogy mennyire művészi módon végzi a dolgát.

Nem olyan régen volt egy tartalmasabb, hosszabb beszélgetésünk az említett ismerősömmel, amikor is megkérdeztem tőle, hogy tud ilyen eredményesen tevékenykedni, mert ezt én tényleg művészetnek nevezem. A válasza az volt, hogy ahhoz, hogy ilyen módon tudjon működni a vállalkozásaiban, neki is szüksége van olyan szakemberekre a háttér-adminisztrációban, akik szintén művészettel hasonlatos szinten végzik dolgukat. Kiemelte, hogy kezdő vállalkozásoknál pláne előnyös, ha együtt dolgoznak ilyen szakemberekkel, hiszen az ilyen fajta segítség hozzájárul az eredményes működéshez.

Ezáltal a beszélgetés által jutottam el arra a weboldalra, ahol a kft cégalapítás költségei témáról olvashattam (szekhelypartner.hu), és szerezhettem új ismereteket erre vonatkozóan. Mielőtt leírnám a lényeget, meg kell, hogy említsem, milyen pozitív benyomást kelt a honlapon a ,,gyakran ismételt kérdések” rész, ahol a legsűrűbben felmerülő kérdések válaszait olvashatjuk el, és ezekben már nem kell külön kört futnunk. Valakik elérték, hogy minden ilyen profin legyen összefoglalva, mert művészi módon tudtak gondolkodni a messziről jött érdeklődő fejével.

A kérdések közül ilyen például az, hogy mikor kell a cég tőkéjét rendelkezésre bocsátani, mekkora tőkével lehet kft-t alapítani, amelyre a válasz: a legkisebb törzstőke, a jegyzett tőke minimum 3 millió forint – ez lehet készpénz vagy nem pénzbeli betét, apport is. Nálam ez mindig egy olyan plusz dolgot jelent, amitől már önmagában is szimpatikussá válik egy weboldal, és számomra egy cégről azt árulja el, hogy tapasztalt, precíz. A Gross Office Kft. segít a kft-k részére a cégalapításban, már a honlapjukon is találunk információt arról, miben nyújtanak segítséget. A saját ügyvédünkkel – akit saját magunknak választhatunk ki -, állnak kapcsolatban, a szükséges dokumentumokat közvetlenül az ügyvédnek küldik el, mi pedig akár néhány órán belül aláírhatunk. További tevékenységek, amivel hozzájárulnak egy kft életéhez: cégtábla kihelyezése, levelek átvétele és szkennelése, külön postadíj nélkül a levelek postázása, teljes értékű székhelykezelés.

Amivel a weboldalukon találkozhatunk még a ,,kft alapítás info” fül alatt, az a budapesti és az újlengyeli székhelyszolgáltatás. A Budapest székhelyszolgáltatásnál 1,2, 1 és 2 éves díjcsomagok vannak. Az árak nagyon kedvezőek. Az Újlengyel székhelyszolgáltatásnál is szintén a fentebb említett kategóriák vannak, ami az időt illeti, itt viszont már magasabban kezdődik az árfekvés kialakítása, de ez egy ipa-mentes hely. Ez azt jelenti, hogyha a vállalkozásnak nincs ezen kívül más településen fióktelepe, akkor nem kell iparűzési adót fizetnie. Soha. Ahogyan arról az ismerősömmel is beszélgettünk, azok a vállalkozók, akik átgondoltabban kezdenek bele a tevékenységükbe, annak érdekében, hogy minél előbb produktívak legyenek, igénybe vesznek ilyen fajta úgynevezett “háttér támogatást”, és így ezekkel a költségekkel lehet kalkulálni, amik a kft cégalapítás költségei.

Ha valakit olyan további kérdések érdekelnek, amikre a honlapon nem kap választ, abban az esetben eléri a céget telefonon, írásban, és a központi irodájuk címe is nyilvános, ez Budapesten található.

Alaposan átolvasva a weboldalt, az a véleményem, hogy minden tiszteletem az ilyen jellegű szolgáltatást nyújtó cégeknek is, mert olyat adnak a vállalkozások részére, ami magasabb színvonalra emeli az egyes tevékenységeket, és ettől lesz valami igazán művészi. Arról is megbizonyosodtam, hogy az említett cég is profi módon készítette el weboldalát, és végzi tevékenységét.